Telekonsultacje zapewniają Ci szybką pomoc lekarską i ciągłość leczenia. W niektórych przypadkach bezpośredni kontakt ze specjalistą jest jednak konieczny. Nie musisz już odkładać zalecanych badań diagnostycznych czy konsultacji lekarskich. Zadbaliśmy o to, aby można było bezpiecznie iść m.in. do ginekologa, zaszczepić dziecko, skorzystać z pomocy alergologa czy wykonać badanie USG i RTG.

Dzień przed wizytą zadzwonimy do Ciebie, żeby przypomnieć Ci o wizycie i środkach bezpieczeństwa:

  • wywiadzie medycznym przy wejściu do placówki, 
  • konieczności zakrywania nosa i ust w placówce (np. maseczką),
  • poinformujemy Cię,  którym wejściem należy wejść do placówki.

Przeczytaj, jakie środki bezpieczeństwa stosujemy w naszych placówkach

Bezpieczeństwo od wejścia

Aby zmniejszyć ryzyko zakażenia się koronawirusem, nasi pacjenci wchodzą do placówki pojedynczo i bez osób towarzyszących. Z jednym opiekunem mogą wejść tylko osoby starsze, niepełnosprawne oraz dzieci. Pacjentom zapewniamy płyn dezynfekcyjny oraz maseczki chirurgiczne jeśli nie posiadają własnych.

Z każdym pacjentem, który wchodzi do placówki przeprowadzamy wywiad medyczny:

  • mierzymy temperaturę termometrem bezdotykowym,
  • prosimy o wypełnienie ankiety, w której oceniamy ryzyko zarażenia COVID-19.

Naszym celem jest możliwie jak najszybsze wychwycenie osób z grup ryzyka zakażenia koronawirusem i przekierowanie ich na odpowiednią ścieżkę medyczną.
Dla pacjentów z podwyższoną temperaturą lub z objawami zakażenia dróg oddechowych zorganizujemy wizytę telemedyczną lub przyjmiemy ich w zupełnie innych godzinach.

Przygotowany personel medyczny

Wyposażyliśmy naszych pracowników we wszystkie niezbędne środki ochronne:

  • pracownicy, którzy badają pacjentów przy wejściu do placówki, mają okulary ochronne, półmaski, fartuchy wodoodporne oraz rękawiczki jednorazowe,
  • pielęgniarki i lekarze stosują maseczki chirurgiczne oraz rękawiczki jednorazowe. Personel, który leczy pacjentów z objawami zakażeń dróg oddechowych stosuje dodatkowe środki ostrożności, m.in. gogle, półmaski, czepki oraz fartuchy wodoodporne i kombinezony ochronne z kapturami.

Placówki przyjazne zdrowiu

Stale dezynfekujemy wszystkie powierzchnie dotykowe, tj. klamki, poręcze, włączniki i panele w windach.
Wprowadziliśmy też dodatkowe zabezpieczenia: 

  • otwierane bezdotykowo kosze,
  • osłony przy każdym stanowisku rejestracji,
  • bezpieczne odstępy miedzy krzesłami w poczekalni.

Aby zapewnić pełną ochronę naszym pacjentom, wprowadziliśmy także dłuższą przerwę między wizytami. Ten czas wykorzystujemy na dezynfekcję i wietrzenie gabinetu

Umów się na wizytę

Umów się na wizytę przez aplikację mojePZU lub infolinię  801 405 905 lub 22 505 15 48 (opłata zgodna z taryfą operatora).

Jeśli jesteś Pacjentem PZU Zdrowie Płock zadzwoń na infolinię 24 364 70 00 (opłata zgodna z taryfą operatora).